mandag 28. oktober 2013

God kveld søte lesere

God kveld søte lesere, ville bare skrive ett lite ''hei'' innlegg før jeg ordner meg for kvelden!
tenkte å sette meg litt ned med pappa og mamma, med en kopp te!
go alle te elskere! 
flere enn meg som er hekta på te? hehe!

imorgen vet jeg ikke når jeg får laget nytt innlegg fordi jeg skal på sykehuset og ta rønken av lungene mine -.-  pga legen min ville jeg skulle skjekke lungene om det var noe der, fordi det kan hende jeg får astma.. yey.

om du som leser har astma? vet du noen av bivirkningene til astma medisiner? skjer skumle ting med kroppen min som jeg lurer på kan være pga de medisinene jeg tar, for de fleste startet etter jeg tok medisinene! takker og bukker på forhånd om jeg får noen svar!

~M



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar