mandag 28. oktober 2013

28.10

Hei på deg!
idag har dagen gått utrolig kjapt fordi vi har hatt animasjons kurs på skolen i alle øktene!
etter skolen så dro meg og Lilly til Fabrikken, som er et sted for ungdommer der vi kan henge og bli kjent med nye mennesker osv! 
¨
Vi var der på sisterhood som er en gruppe for unge jenter hvor vi får litt fri fra hverdagen og kan åpne oss litt! det var fra klokka 15 til 17 og etter det kan man enten dra hjem eller blir!

så jeg tenke hvorfor ikke? og jeg ble der for å prøve å bli kjent med flere! og det var faktisk koselig der selvom jeg ikke kjenner så mange der, og var litt sjenert! men det gikk veldig bra!

om det er noe mer du vil jeg skal skrive om osv, så hadde det vært veldig koslig med en liten kommentar! tusen takk på forhånd!

~M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar